SmartyDESK

SmartyDESK, hızlı, verimli ve etkili bir yardım masası hizmeti için  geliştirilen online yazışma ve süreç takip platformudur. SmartyDESK, kullanıcı ile yetkilinin anlık mesajlaşması ile yardım sürecini yönetir.  smartyDESK ile farklı bir sisteme ya da yazışma platformuna ihtiyaç duymadan yardım masalarının verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini en üst seviyeye taşıyabilirsiniz.

smartyDESK aynı zamanda bir kurum içi yazışma platformudur. İş ile ilgili konular whatsapp veya benzeri platformlarda konuşulduğunda bunların kurumsal bilgiye dönmesi mümkün olmaz. Ayrıca yazışmalar binlerce e-posta arasında kaybolup gitmez. Organize edilebilir ve  düzenlenebilir veriler olarak tüm yazışmalar kurumsal bilgiye dönüştürülür.

SmartyDESK ile iş süreçlerinize verimlilik katın

SmartyDESK daha çok B2B iş süreçleri için konumlandırıldığında tedarikçileriniz, bayileriniz veya satış sonrası hizmet noktalarınız için çeşitli ihtiyaçlara çözüm getirebilir. İşte birkaç örnek;

  • Kullanılan yazılım hakkında destek talepleri smartyDESK üzerinden yönetilebilir. (Şifremi unuttum, sipariş girişi neden kapalı, sistem çalışmıyor)
  • Lojistik Süreçlerinde smartyDESK işinizi kolaylaştırabilir (Siparişim ulaştı mı, siparişler onaylandı mı, ürünler ne zaman yola çıkacak, faturam düzenlendi mi?)
  • SmartyDESK muhasebe süreçleri için de verimlilik sağlar. ( Cari hesabımı alabilir miyim, ödeme yapıldı mı, cari hesabım hatalı görünüyor )
  • Çeşitli iş süreçlerinde paydaşlarınız sizden onay almak isteyebilir (Müşteriye ilave iskonto için onay vermemiz mümkün mü, garanti süresini uzatabilir miyiz?)

SmartyDesk ile Verimliliği ve Memnuniyeti Yükseltin

Farklı departmanların yanıtlaması gereken sorularla ilgili telefon veya e-posta gibi iletişim araçlarıyla iletişim kurulsa da bu tür görüşmeler iki kişi arasında kalır ve kurumsal bilgiye dönüşmez. Ayrıca iki kişi arasındaki yazışmaların ya da konuşmaların ( verilen sözlerin) kanıt oluşturması için bunların özenle saklanması gerekir.

SmartyDESK bu sorunlara çözüm getirmek ve yardım masası süreçlerinde memnuniyeti ve verimliliği yükseltmek amacıyla tasarlandı.

SmartyDESK ile Neler Yapabilirsiniz?

SmartyDESK basit bir mesajlaşma servisi kadar kolay kullanım imkanı sunar. Mesajları anlık olarak alıcısına iletir.

Seçilen konu başlığına göre mesaj ilgili departmana iletilir. Departmanda herhangi bir kullanıcı gelen soruya (mesaja) cevap verebilir.

Eğer istenirse ilgili departmandaki kullanıcılara sıra ile ya da yoğunluğa göre otomatik atama yapılabilir.

Bir mesaj (sorun veya soru) geldiğinde bir iş akışı başlatılır ve konu çözülene kadar sistem tarafından takip yapılır.

Gelen bir mesaja ne kadar sürede yanıt verildiği, soruna ne kadar hızlı çözüm bulunabildiği takip edilebilir.

Herhangi bir anda açık durumda ne kadar soru/sorun olduğu izlenebilir.

Tüm yazışmalar sistemde loglanır ve bu loglardan öğrenen bir sistem tasarlanabilir.

SmartyDESK Özellikleri Nelerdir?

  • Yardım masası çalışanlarına ya da ilgili departman çalışanlarına uzmanlıklarına göre ilgili yardım talepleri yönlendirilir.
  • Yönlendirme istenirse otomatik yapılır ya da havuza düşen mesajlar herhangi bir yetkili tarafından alınabilir.
  • Bir yetkiliye atanan çağrı yada bir yetkilinin havuzdan aldığı çağrı başka bir yetkiliye yönlendirilebilir.
  • Yardım talepleri ve çağrılar kapatılana kadar sistem süreci takip eder.
  • Yazışmalar anlık olarak karşı tarafa iletilir. Mesajı yazana “iletildi” ve “okundu” bilgisi verilebilir.
  • Yazışmalar sırasında karşılıklı olarak dosya ve ekran görüntüsü paylaşılabilir.
  • ERP/CRM ile kurulan entegrasyon ile yardım talep edilen konu için detaylı bilgiler sağlanır.
  • Platform bağımsız özelliktedir. ERP ve CRM uygulamalarınızla kolaylıkla entegre olabilir.
Menü